Rengeteg vállalkozó szembesül azzal a problémával, hogy frissen piacra dobott termékét/szolgáltatását nem keresik a potenciális vevők, pedig az előzetes piackutatás azt az eredményt mutatta, hogy van kereslet az általa indított dologra, nyílván ezért vágott bele az új üzletbe. Ilyenkor merül fel különböző hirdetések igénybevétele. Reklámbüdzsétől függően kell hirdetési eszközt választani, ebben a cikkben az alacsony reklámbüdzséből gazdálkodó vállalkozások szerezhetnek hasznos információkat.
Olyan eszközt alkalmazzunk, amivel egészen pontosan célozhatjuk meg célcsoportunk tagjait. A marketing üzenetet érdemes úgy megalkotni, hogy az nem a terméket vagy szolgáltatást mutatja be, hanem a felhasználó problémájára nyújt megoldást. Manapság ezt az üzenetet legkönnyebben, legköltséghatékonyabban és a legsikeresebben a facebook hirdetési rendszer segítségével lehet. A facebook hirdetésekben hihetetlen pontossággal célozhatjuk meg a célcsoportunkat és egy ügyesen kialakított kreatívval meglepő eredményeket érhetünk el.
Fontos a hirdetés szövege, képe és a landing page. A hirdetés elemeit ajánlatos 3-4 naponta cserélni, nagyobb célcsoport esetén pedig 2-3 naponta. A landing pagen ne legyen rizsa, azt kapják a felhasználók, amit a hirdetésben ajánlottál nekik, nem érdemes megtévesztő hirdetéseket készíteni. Amennyiben több korcsoportra bontható a célcsoportod, ajánlatos minden korcsoportnak külön üzenetet küldeni, ezzel javítva a reklám eredményességét.
További információk: Facebook hirdetés – célozz pontosan
Mint minden online marketing eszköznél, ennél is érdemes szakértőhöz fordulni. Sajnos egyre többen próbálkoznak meg a facebook hirdetésekkel és egyre több a rosszul targetált, rossz minőségű hirdetés, ami nem csak a felhasználók, hanem a hirdető kára is lehet, hiszen magas költségeket szülhet, ami nem térül meg, ezenkívül a felhasználók könnyen elveszíthetik a márka iránti bizalmukat.